BRANDING MIEJSC, MIAST, REGIONoW
Projektowanie strategii rozwoju danego miejsca w celu maksymalizacji jego atrakcyjnosci, uzytecznosci oraz konkurencyjnosci.
Glowne zalozenia:• Poszukiwanie cech pozytywnych wyrozniajacych dane miejsce
• Poszukiwanie cech awersyjnych oslabiajacych wizerunek danego miejsca
• Weryfikacja panujacych trendow poprzez badania z zakresu psychologii srodowiskowej oraz badan spolecznych
Branding miejsc to inaczej strategiczny proces budowania silnych marek miast, regionow, atrakcji turystycznych, oparty na wnikliwych analizach, ukazujacych korzysci inwestycji
w danym regionie. Jest to bardzo efektywne narzedzie, pozwalajace na takie zarzadzanie budzetem miasta, aby przynioslo najwieksze korzysci ekonomiczne i spoleczne.
Korzysci dla Twojej Firmy:• Pozwala na ocene atrakcyjnosci oraz funkcjonalnosci danego miejsca. Dzieki badaniu mozliwe staje sie zaprojektowanie strategii rozwoju danego miejsca w celu maksymalizacji jego atrakcyjnosci (walorow), uzytecznosci oraz konkurencyjnosci.
• Poprzez skutecznie prowadzony branding mozna z powodzeniem zwiekszyc wplywy nie tylko z turystyki, ale rowniez podniesc atrakcyjnosc inwestycyjna, poprawic wizerunek wsrod mieszkancow, spowodowac pozytywne zmiany w bilansie migracji.
• Mozliwosc skutecznego pozycjonowania marki danego miejsca dzieki poznaniu najbardziej efektywnego sposobu przekazania informacji o wybranym miejscu potencjalnym odbiorcom.
• Wygenerowanie koncepcji rozwoju danego miejsca.
• Stworzenie efektywnej strategii promocji, dzieki identyfikacji potrzeb informacyjnych
i podatnosci na dzialania promocyjne.
Formy Badania:• Zogniskowane wywiady grupowe (FGI moderowane dyskusje
• Indywidualne wywiady poglebione (IDI)
• Badania ilosciowe ankiety oceny sensorycznej PRODUKTU: papierowe (PAPI badz elektroniczne (CASI, CAPI, CAWI)
• Formy mieszane badan
Warunki wspolpracy:• Do przygotowania szczegolowej oferty prosimy o przygotowanie informacji o wybranym miejscu, jego dotychczasowym pozycjonowaniu, odbiorze spolecznym, prowadzonych wczesniej dzialaniach promocyjnych, zalozeniach i celach biznesowych badz spolecznych.
• Narzedzia badawcze ankiety (papierowe, telefoniczne, elektroniczne), scenariusze wywiadu indywidualnego lub grupowego, materialy szkoleniowe dla ankieterow zawsze tworzone sa indywidualnie w oparciu o branze i specyfike firmy.
• Rozpoczecie projektu po opracowaniu i zaakceptowaniu narzedzi badawczych
• Termin realizacji do ustalenia z Klientem.
• Raport przekazywany po zakonczeniu badania.
Skontaktuj sie z nami: PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy
Gdansk
tel.:
e-mail.:
www.perspecta.pl
Konsultanci odpowiedza na wszystkie pytania oraz zaproponuja szczegoly wspolpracy.